2011. december 30., péntek

Karácsonyi apróságaim :)

Sokszor mondjuk, hogy a kevesebb több. És ez valóban így van! Idén Karácsonyba barátoktól, ismerősöktől több apró ajándékot kaptam, amik nagy örömet okoztak nekem.
Ilyen ez a piros szívecske:
Karácsonyi húzós ajándékozáson Ágitól kaptam ezt a szép kézzel készített szívecskét. Nincs tűpárnám, úgyhogy nagyon megörültem neki, de aztán nem volt szívem arra használni. Úgyhogy most a könyvespolcom oldalát díszíti.

Melinda barátnőmtől kaptam ezt az édi tésztából készített karácsonyfadíszt. Nagyon szép és egyszerű. Szerintem jövőre én is megpróbálok hasonlót csinálni.

Anitámtól kaptam ez a ínyenc receptes füzetet. Magyar embert megnevettető neveket tartalmaz :)
Egyes elnevezéseken akkorát nevettünk, hogy alig bírtuk abbahagyni!
 Kedvenceim: laatikko, biksemad, gravlax éééés jönköpingi!
Érdekesség a sok különlegesség között, amit így gyors lapozgatás után kiszúrtunk: rakott csalán és a csalánleves! Hmmm, érdekes lehet.

Na és itt van Réni a rénszarvas. Őt Gyöngyitől kaptam, még egyszer nagyon köszönöm. Bár ekkora kulcstartót nem hordok, de így jobban tudok rá vigyázni. Nagyon kis édes, de fényképezni nagyon nehéz szegénykét.
A mécses tartót Esztitől kaptam. Nagyon aranyos és szép. Gyönyörű fényt fog varázsolni a szobámba :)

Mindenkinek nagyon köszönöm a kedvességét és a kellemes, szép perceket amiket eltöltöttünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése