2011. december 21., szerda

PIF játék nálam

Én Schnappy-nál jelentkeztem, a szabályoknak megfelelően én is meghirdetem a sajátoma.

A szabályokról:

1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első 3 ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, melyben jelentkezik, ajándékot kap tőlem, amit én készítek. Az ajándékot az elkövetkezendő 365 napon belül juttatom el az első 3 jelentkezőnek.
3. A "nyertesek" kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukban és a fent írtak szerint ők is továbbviszik. (Csak ebben az esetben jár az ajándék tőlem!)

7 megjegyzés:

  1. Én jelentkeznék a játékodra,örülni fogok az általad készített ékszernek,és én is meghirdetem a játékot de már csak jövőre!!

    VálaszTörlés
  2. Szeretnék jelentkezni!
    Nálam:
    http://ggfaekszer.blogspot.com/2012/03/jatek-2-pif.html
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Mintha lenne még hely erre a játékra...Szóval bejelentkezek...;-)

    Viszonylag kezdőként segítséget kérnék Tőled.

    Megtoldanám a játékot plusz egy ajándékkal, Neked!

    ;-)

    VálaszTörlés
  4. Na erről lemaradtam :( Majd a következőnél jobban figyelek :)

    VálaszTörlés